EMAG Alegeri Prezidentiale George Simion Crin Antonescu Elena Lasconi Cristian Terheș Lavinia Șandru Victor Ponta Sebastian Popescu Silviu Predoiu John Ion Banu Muscel Daniel Funeriu Nicușor Dan

Study: Consumer Personality Influences Brand Promotion on Social Media

publicat 2025-03-05 00:00:09 (Bursa)

A team of researchers from the 'Babes-Bolyai' University (UBB) in Cluj-Napoca and the 'Ludwig Maximilians' University in Munich has published a study that highlights the connection between consumer personality and their interaction with brands on social media.

Alte stiri de la Bursa:

Zelenski ar putea lipsi de la funeraliile Papei Francisc, din cauza unor reuniuni militare
Trump pleaca in prima sa vizita internationala, la funeraliile Papei Francisc I
Zelenski dezvaluie ca racheta balistica nord-coreeana care a ucis 12 persoane la Kiev avea componente americane
2,28% din PIB - deficitul bugetar pe primele trei luni
Chery se lanseaza oficial in Romania, prin parteneriatul semnat cu Grupul AUTO ITALIA
Donald Trump dezvaluie ca a discutat la telefon cu Xi Jinping despre taxele vamale
Cum cresc peste noapte conturile candidatilor la prezidentiale?
Restrictii de circulatie timp de cate o ora pe DN 7
Masurile TikTok pentru a proteja integritatea platformei pe parcursul alegerilor din Romania
Analistul eToro, Bogdan Maioreanu: Companiile aeriene si cele de transport de marfa sunt afectate de razboiul comercial
Primirea de catre Presedintele interimar al Romaniei, Ilie Bolojan, a unei delegatii OSCE/ODIHR
Analiza Imobiliare.ro: Metroul, un tichet castigator pentru imobiliarele bucurestene
ICCJ: Instantele au necompetenta generala cu privire la deciziile si hotararile CCR
Rezident: Vacanta de 1 Mai, cerere peste asteptari pentru toate spatiile de cazare din retea aflate pe litoral
Romanii calatoresc spre Roma pentru inmormantarea Papei Francisc; Numarul biletelor de avion vandute a fost de peste 4 ori mai mare



© Copyright 2000-2024 iStorm. Toate drepturile rezervate.