EMAG

Studiu: Personalitatea consumatorilor influenteaza promovarea brandurilor pe retelele sociale

publicat 2025-03-05 00:00:09 (Bursa)

Studiu: Personalitatea consumatorilor influenteaza promovarea brandurilor pe retelele sociale O echipa de cercetatori de la Universitatea 'Babes-Bolyai' (UBB) din Cluj-Napoca si 'Ludwig Maximilians' University din Munchen a publicat un studiu care evidentiaza legatura dintre personalitatea consumatorilor si interactiunea acestora cu brandurile pe retelele sociale.

Alte stiri de la Bursa:

Tanczos Barna: 'Romania are in continuare nevoie de absorbtia fondurilor europene'
Tanczos Barna: 'Acum nu e nevoie de majorari de taxe'
Democratii il suspecteaza pe Trump de 'cea mai mare manipulare bursiera din lume'
UE isi suspenda riposta tarifara la taxele impuse de Trump
ANRE propune o garantie de 30% din valoare pentru contractele de pe pietele de energie electrica
Eurostat: Bulgaria, Ungaria, Letonia, Romania, tarile cu cel mai mic salariu minim din UE
Ursula von der Leyen saluta anuntul lui Trump de a suspenda pentru 90 de zile tarifele reciproce
Sebastian Burduja: 'ONG-uri finantate direct sau indirect prin retele opace, incearca sa blocheze proiectul NEPTUN DEEP'
China avertizeaza asupra unui impact grav al tarifelor vamale asupra stabilitatii economiei mondiale
INS: In februarie 2025 s-au inregistrat certificatele de nastere pentru 10.086 de copii
Scandal in armata israeliana: 950 de rezervisti cer incetarea razboiului din Fasia Gaza
Analiza Dental Elite: Romanii, tot mai interesati de serviciile stomatologice complexe, precum implantologia si ortodontia
Cushman and Wakefield Echinox vinde in exclusivitate o vila monument istoric amplasata pe Blvd. Aviatorilor
Studiul privind potentialul de extindere a invatarii la locul de munca in invatamantul profesional tehnic agricol
Redefinirea revenirii la birou: Biroul satelit, alternativa unei generatii hibride



© Copyright 2000-2024 iStorm. Toate drepturile rezervate.