EMAG

Studiu Brand Management: Publicitatea indoor in malluri ramane una dintre cele mai eficiente metode de promovare

publicat 2024-10-03 10:30:02 (Bursa)

Studiu Brand Management: Publicitatea indoor  in malluri ramane una dintre cele mai eficiente metode de promovare Intr-o lume tot mai digitalizata, reclamele plasate strategic in centrele comerciale au un impact vizual semnificativ. Publicitatea indoor in centrele comerciale ramane una dintre cele mai eficiente metode de promovare pentru branduri. Studiul realizat in prima parte a acestui an de catre Brand Management, liderul pietei de indoor advertising din Romania, arata ca 80% dintre vizitatori isi amintesc ca au vazut reclame in malluri, iar 62% dintre acestia au achizitionat produse ca urmare a expunerii la aceste reclame.

Alte stiri de la Bursa:

Macro Newsletter 02 Aprilie 2025
Investitiile in infrastructura urbana: ce lectii poate invata Romania de la orasele europene
Finantele lanseaza o noua emisiune Fidelis la finele acestei saptamani
China, Canada, UE si Mexic - sub tirul tarifelor americane
Finance launches new Fidelis issue at the end of this week
China, Canada, EU and Mexico - under the fire of US tariffs
Ce se intampla cu o putere maritima care nu mai poate construi nave comerciale si militare?
JPMorgan: Taxele americane - gata sa zguduie pietele; investitorii nu sunt pregatiti
BVB Aprecieri pe linie pentru indici
JPMorgan: US taxes - ready to shake markets; investors are not prepared
Cresteri pe pietele europene, declin pe cele americane
Prognoza meteo (02-03 aprilie 2025)
ECA Report: The European electricity grid, outdated and with operational problems
Zelenski va discuta vineri despre contingentul de trupe straine in cadrul unor negocieri multilaterale
Cutremurul din Myanmar lasa in urma criza umanitara: lipsuri majore de apa si medicamente



© Copyright 2000-2024 iStorm. Toate drepturile rezervate.