EMAG

Studiu Brand Management: Publicitatea indoor in malluri ramane una dintre cele mai eficiente metode de promovare

publicat 2024-10-03 10:30:02 (Bursa)

Studiu Brand Management: Publicitatea indoor  in malluri ramane una dintre cele mai eficiente metode de promovare Intr-o lume tot mai digitalizata, reclamele plasate strategic in centrele comerciale au un impact vizual semnificativ. Publicitatea indoor in centrele comerciale ramane una dintre cele mai eficiente metode de promovare pentru branduri. Studiul realizat in prima parte a acestui an de catre Brand Management, liderul pietei de indoor advertising din Romania, arata ca 80% dintre vizitatori isi amintesc ca au vazut reclame in malluri, iar 62% dintre acestia au achizitionat produse ca urmare a expunerii la aceste reclame.

Alte stiri de la Bursa:

Bancile americane isi ascund pierderile din creditele imobiliare comerciale
Rusia a avertizat SUA inainte de lansarea rachetei hipersonice asupra Ucrainei
SUA sanctioneaza aproximativ 50 de banci rusesti
Aviatia israeliana a bombardat periferia Beirutului si estul Libanului
Duma de Stat aproba cresterea cheltuielilor militare ale Rusiei in 2025
ONU denunta 'o evolutie ingrijoratoare' folosirea noii rachete rusesti in Ucraina
Mercedes-Benz vizeaza reduceri de costuri de miliarde de euro in urmatorii ani
Rusia justifica intreruperea livrarilor de gaze catre Austria
REPER o sustine pe Lasconi in turul I al alegerilor prezidentiale
REPER o sustine pe Lasconi in turul I al alegerilor prezidentiale
Media: Rusia nu ar fi folosit o racheta balistica intercontinentala in atacul de joi in Ucraina, afirma responsabili occidentali
Drula: In loc sa avem 37 de trenuri noi, azi avem unul singur care sta pe dreapta
Macro Newsletter 22 Noiembrie 2024
PIATA MONETARA Dobanda la depozitele overnight a stagnat la 5,57%
PIATA VALUTARA Euro s-a apreciat la 4,9766 lei



© Copyright 2000-2024 iStorm. Toate drepturile rezervate.