EMAG

Studiu Brand Management: Publicitatea indoor in malluri ramane una dintre cele mai eficiente metode de promovare

publicat 2024-10-03 10:30:02 (Bursa)

Studiu Brand Management: Publicitatea indoor  in malluri ramane una dintre cele mai eficiente metode de promovare Intr-o lume tot mai digitalizata, reclamele plasate strategic in centrele comerciale au un impact vizual semnificativ. Publicitatea indoor in centrele comerciale ramane una dintre cele mai eficiente metode de promovare pentru branduri. Studiul realizat in prima parte a acestui an de catre Brand Management, liderul pietei de indoor advertising din Romania, arata ca 80% dintre vizitatori isi amintesc ca au vazut reclame in malluri, iar 62% dintre acestia au achizitionat produse ca urmare a expunerii la aceste reclame.

Alte stiri de la Bursa:

Virgul Popescu: Selectia consiliilor de administratie pentru companiile din energie a respectat legislatia in vigoare
Antonio Costa convoaca un summit european special consacrat Ucrainei la 6 martie
Ilie Bolojan, mesaj de felicitare pentru castigatorii alegerilor din Germania
Alegerile din Germania: Conservatorii refuza negocieri pentru o coalitie cu extrema dreapta AfD
Gigantul chinez al ceaiului si inghetatei, Mixue, se listeaza la Hong Kong
Chinese tea and ice cream giant Mixue goes public
Prefab - afaceri in scadere, profit in crestere
Prefab - declining business, growing profit
Sezon turistic incert - insula Santorini s-a confruntat cu zeci de mii de cutremure in 2025
Uncertain tourist season - Santorini island faces tens of thousands of earthquakes in 2025
PIATA MONETARA Dobanda la depozitele overnight a stagnat la 5,63%
PIATA VALUTARA Euro a stagnat la 4,9773 lei
Macro Newsletter 24 Februarie 2025
Elevii din Bucuresti si mai multe judete revin la cursuri
BVB Scaderi pentru indici, pe fondul unui rulaj redus



© Copyright 2000-2024 iStorm. Toate drepturile rezervate.