EMAG

Romanian Contact Center Awards 2024 premiaza rezultatele de Customer Care in Era Robotilor.

publicat 2024-05-17 17:30:03 (Bursa)

In timp ce lumea de afaceri se automatizeaza cu viteze fara precedent, nevoia de conexiune umana creste. Un studiu recent Harvard Business Review arata ca 80% din directorii executivi sustin ca empatia si cultura de leadership sunt vitale pentru succesul de business. Desi AI-ul simplifica procese, redefinind arhitecturile operationale din industria de customer care, si nu numai, clientii au nevoie si de creativitate umana in interactiunile cu brandurile, mai ales in contexte mai complexe sau care implica decizii rapide, neconventionale. Automatizarea si empatizarea au devenit interdependente in zona de CX pentru a genera performante remarcabile si loialitate pe termen lung din partea clientilor

Alte stiri de la Bursa:

Prognoza meteo (16-17 noiembrie 2024)
Profitul Patria Bank a crescut cu 82% in primele 9 luni din 2024
Profitul operational al Electrica a scazut cu 21,9% in primele 9 luni din 2024
Veniturile Grupului TTS au scazut cu o treime, in primele noua luni
Rusia restrictioneaza exporturile de uraniu imbogatit catre SUA
Emisiile de gaze cu efect de sera ale UE au scazut cu 2,6%
Zelenski il avertizeaza pe Scholz asupra discutiilor cu Putin
Polonia comanda 52 de drone FlyEye pentru 24,5 milioane de dolari
Putin cere ca acordul de pace sa reflecte 'noile realitati teritoriale'
Nick Kyrgios va reveni in competitii la turneul ATP de la Brisbane
TikTok a lansat o platforma video bazata pe AI pentru agentii de publicitate
Merck incheie un acord cu o companie chineza pentru dezvoltarea unui medicament pentru cancer
Google a lansat joi o aplicatie de smartphone pentru chatbotul sau de AI pe App Store-ul Apple
Liga Natiunilor: Italia s-a impus la Bruxelles, 1-0
Liga Natiunilor: Anglia a castigat la Atena, scor 3-0



© Copyright 2000-2024 iStorm. Toate drepturile rezervate.