EMAG

Romanian Contact Center Awards 2024 premiaza rezultatele de Customer Care in Era Robotilor.

publicat 2024-05-17 17:30:03 (Bursa)

In timp ce lumea de afaceri se automatizeaza cu viteze fara precedent, nevoia de conexiune umana creste. Un studiu recent Harvard Business Review arata ca 80% din directorii executivi sustin ca empatia si cultura de leadership sunt vitale pentru succesul de business. Desi AI-ul simplifica procese, redefinind arhitecturile operationale din industria de customer care, si nu numai, clientii au nevoie si de creativitate umana in interactiunile cu brandurile, mai ales in contexte mai complexe sau care implica decizii rapide, neconventionale. Automatizarea si empatizarea au devenit interdependente in zona de CX pentru a genera performante remarcabile si loialitate pe termen lung din partea clientilor

Alte stiri de la Bursa:

Favoritii alegerilor din Germania - AfD in ascensiune
Darmstadt si Schalke 04, tricouri cu mesaje puternice cu ocazia alegerilor federale din Germania
Un suspect arestat pentru injunghierea barbatului de la Memorialul Holocaustului
Procurorul din Los Angeles se opune rejudecarii procesului fratilor Menendez
Trump asteapta semnarea rapida a unui acord cu Ucraina pentru minerale
UE pregateste un pachet de 20 de miliarde de euro pentru sprijin militar suplimentar Ucrainei
Australia afirma ca nu a detectat nici un tir real chinez
Trump anunta ca l-a inlocuit pe seful Statului Major american
Facturile la energie vor ramane plafonate si dupa 1 aprilie
SUA propun la ONU o rezolutie care nu mentioneaza integritatea teritoriala a Ucrainei
Pentagonul anunta reducerea cu cel putin 5% a angajatilor civili
Prognoza meteo (22-23 februarie 2025)
Trump sustine ca Rusia ar fi putut fi 'convinsa' sa nu invadeze Ucraina
Barbat atacat si grav ranit la Memorialul Holocaustului din Berlin
Ministerul de Externe palestinian condamna vizita lui Netanyahu in Cisiordania



© Copyright 2000-2024 iStorm. Toate drepturile rezervate.