EMAG

Pluxee Romania, parteneriat de succes in studiul 'Workplace for all. Harta motivatiei intergenerationale la locul de munca' cu Ipsos Romania.

publicat 2024-10-09 13:45:03 (Bursa)

Pluxee Romania, parteneriat de succes in studiul 'Workplace for all. Harta motivatiei intergenerationale la locul de munca' cu Ipsos Romania. Potrivit unui comunicat catre redactie, companiile Pluxee si Ipsos Romania, au reusit in premiera pentru tara noastra, sa realizeze un studiu complet despre preferintele si atitudinile fata de munca ale celor 4 generatii active in piata muncii. Colaborarea pentru studiu s-a dorit a fi un demers menit sa surprinda ce inseamna o cultura organizationala incluziva generational.

Alte stiri de la Bursa:

Dosar penal DIICOT impotriva activistilor de mediu
Analiza SAXO: Cum au modelat alegerile din SUA performanta pietei in istoria moderna
Guvern: 230.000 de producatori agricoli vor primi compensatii financiare de 1.000 lei per hectar calamitat
Valea Jiului: Tranzitia de la carbune la energie verde, sustinuta de 2,14 miliarde de euro
VIDEO Ce asteapta romanii de la banci - rate corecte, empatie si transparenta
PSD propune limitarea la 10% a avansului pentru cumpararea de imobile construite de dezvoltatori
USR: Proiectul 'Casa de Comert Unirea', dovada clara pentru 'jaful public'
Perchezitii domiciliare in Constanta pentru savarsirea infractiunilor de trafic de persoane
Procurorii DIICOT investigheaza afacerea Nordis Group
Fondurile de pensii private ating maxime istorice
UNIFARM SI CONFINDUSTRIA, Protocol de cooperare strategic
Lidl Romania investeste 2,65 milioane de lei in programul Teach for Romania
Stadionul echipei Atletico Madrid isi schimba din nou numele
Academia de fotbal a FC Barcelona in Bucuresti a fost inaugurata
Presedintele Klaus Iohannis, mesaj catre generatiile viitoare de Ziua Nationala a Victimelor Holocaustului



© Copyright 2000-2024 iStorm. Toate drepturile rezervate.