Nicoleta Iancu, Customer Care & CX Director, eMAG Group: Am crescut gradul de satisfactie al clientilor ca urmare a interactiunii cu chatbot-ul Dana pana la 84-85%, foarte aproape de rezultatul agentului uman, de 90% - 91%
publicat 2025-03-19 14:00:44 (Ziarul-Financiar)

Alte stiri de la Ziarul Financiar:
Grafic: Evolutia principalilor indicatori de business pentru compania UiPath SRL
Grafic: Numarul de unitati de cazare si numarul turistilor care s-au cazat in unitatile de turism din judetul Maramures in perioada 2013-2024
Grafic: Care este perceptia asupra brandurilor nationale
Grafic: Topul celor mai mari companii de asigurari de garantii la final de 2024 si comparatia cu 2023
Grafic: Prognoza ratei anuale de nerambursare pentru creditele ipotecare si de consum
Grafic: Transele Fidelis ale editiei din aprilie 2025
Grafic: Evolutiile societatilor de intermediere in ianuarie-martie 2025 fata de primele trei luni de anul trecut







evaluarea performantelor
piata constructiilor
pamela
angli
vasco da gama
norul
barbi
lucreaza
bradley cooper
bovine
ocazie
lucaci
gail
lugoj
horatiu
meserie
sezonul 3
dezmat
burta
memo
cimitirul bellu
tema
inaltare
catune
lacuri
bone
bulgari
alitei
mykhailo viktorovych
turnov
cine este castigat
gasca
montana gold
libertatea presei
kama
lumana
xperia
jucatoarea
orele
discrimin
crestin ortodox
next star
propriul
scafandru
cu marin
owen
jake paul
daniel suciu
muchi
sacramento king
© Copyright 2000-2024 iStorm. Toate drepturile rezervate.