EMAG

Marek Gebski este noul Director Marketing and Digital al Philip Morris Romania

publicat 2024-09-18 18:00:03 (Bursa)

Marek Gebski este noul Director Marketing  and  Digital al Philip Morris Romania Marek Gebski este noul Director Marketing and Digital Philip Morris Romania, din 1 octombrie 2024. Cu o experienta de peste 19 ani in Philip Morris International (PMI) si, datorita rolurilor detinute in divizii de marketing si vanzari in geografii diferite, Marek Gebski a avut o contributie majora la progresul inregistrat de produsele alternative fara fum de la lansare pana in prezent. Marek Gebski a preluat functia de la Denys Strobykin care a devenit noul Director General al Philip Morris Bulgaria. In Romania Gebski va conduce o echipa numeroasa de profesionisti si va gestiona proiecte de anvergura, cu accent pe expansiunea portofoliului de produse si imbunatatirea experientei consumatorilor

Alte stiri de la Bursa:

Aproape doua milioane de britanici cer noi alegeri generale
Kremlinul declara ca nu este familiarizat cu viziunea lui Calin Georgescu
Sovata, destinatia sanatatii: Ensana Health Spa Hotels - investitii majore si rezultate in 2024
Scaderi la BVB, dupa anuntarea rezultatelor partiale ale alegerilor prezidentiale
FC Liverpool si-a consolidat pozitia de lider
WTA: Sorana Cirstea continua sa fie jucatoarea din Romania cel mai bine clasata
Thierry Neuville a cucerit primul sau titlu de campion mondial de raliuri
Lasconi, pe primul loc in Campulung Muscel, unde este primar, dar cu mai putine voturi decat cele cu care a fost aleasa edil
Cutremur la prezidentiale!
Viitorul raporturilor de munca in era IA
Retele Electrice Muntenia lanseaza o licitatie de 445 milioane lei pentru modernizarea si intretinerea retelelor din Ilfov si Giurgiu
Germania and #39; and #39;a intarziat intotdeauna and #39; and #39; cu livrarile de arme in Ucraina
Reuters: Falimentul Northvolt, o lovitura pentru ambitiile Europei de a-si construi propria industrie de baterii pentru masini electrice
Media: Elvetienii din Basel au aprobat ca 40 de milioane de euro sa fie alocati pentru organizarea Eurovision
Politica monetara a BCE nu ar trebui sa ramana restrictiva prea mult, spune economistul sef al BCE



© Copyright 2000-2024 iStorm. Toate drepturile rezervate.