EMAG

Incluziunea si diversitatea sunt factori care influenteaza deciziile de cumparare pentru 75% dintre consumatori

publicat 2024-07-31 18:00:03 (Bursa)

Un studiu global realizat de compania de cercetare de marketing Kantar arata ca 75% dintre consumatori mentioneaza ca elementele ce tin de diversitate si incluziune ale marcilor, le influenteaza deciziile de cumparare. Infirmand mitul ca cine e prea 'corect politic' (go woke, go broke*), studiul releva faptul ca marketingul care promoveaza valorile incluziunii si diversitatii reprezinta, de fapt, o oportunitate semnificativa de a stimula cresterea unui brand

Alte stiri de la Bursa:

Patru persoane, ucise intr-un atac al fortelor ruse asupra capitalei Kiev
Bursele europene au inchis vineri in crestere, iar indicele londonez FTSE 100 a atins un nivel record
Varsovia doreste sa pastreze and #39;stranse legaturi and #39; cu SUA in ciuda unor and #39;dificultati obiective and #39;
Prognoza meteo (18-19 ianuarie 2025)
Trump va folosi Biblia sa si pe cea a lui Abraham Lincoln la depunerea juramantului
Reactia lui Calin Georgescu dupa decizia definitiva a ICCJ
Coreea de Sud: Anchetatorii au cerut arestarea oficiala a presedintelui suspendat Yoon
SUA: Ceremonia de investire a lui Donald Trump va avea loc in interiorul Capitoliului, din cauza gerului
Nicusor Dan spune ca nu se retrage din cursa pentru prezidentiale
Presedintia Republicii Moldova raspunde acuzatiilor liderului de la Tiraspol: and #39;Distorsionati realitatea! and #39;
Sefa diplomatiei UE cere prelungirea sanctiunilor contra Rusiei
Ministrul polonez de externe avertizeaza ca Europa se afla and #39;sub asaltul Rusiei and #39;
Trump spune ca inaugurarea sa va avea loc in interior
Un zbor Ryanair, deviat de la Vilnius din cauza interferentelor GPS
Granita de sud, and #39;amenintarea nr. 1 and #39; la adresa securitatii SUA



© Copyright 2000-2024 iStorm. Toate drepturile rezervate.