EMAG

Emirates Airline si-a cerut scuze clientilor dupa haosul de la inundatii; compania trebuie sa returneze 30.000 de valize

publicat 2024-04-22 22:00:53 (Money.ro)

Emirates Airline si-a cerut scuze clientilor dupa haosul de la inundatii; compania trebuie sa returneze 30.000 de valize Sute de zboruri au fost anulate si, ca urmare, mii de clienti au ramas blocati."As dori sa ofer scuzele noastre cele mai sincere fiecarui client care a avut planurile de calatorie intrerupte in acest timp", a scris seful companiei, Tim Clark, in scrisoarea publicata sambata pe site-ul companiei aeriene."Stim ca raspunsul nostru a fost departe de a fi perfect. Recunoastem si intelegem frustrarea clientilor nostri din cauza aglomeratiei, lipsei de informatii si confuziei din terminale. Recunoastem ca cozile lungi si timpii de asteptare au fost inacceptabile."In timp ce centrul de servicii al companiei aeriene de pe aeroportul din Dubai a ramas deschis, "drumurile inundate au impiedicat clientii nostri, pilotii, personalul de cabina si angajatii aeroportului de a ajunge la aeroport, precum si miscarea proviziilor esentiale, cum ar fi mesele si alte facilitati de zbor", a scris Clark.El a spus ca operatorul aerian a deviat zeci de zboruri marti, in timp ce cea mai grava furtuna a avut loc si ca "in urmatoarele 3 zile a trebuit sa anulam aproape 400 de zboruri si sa amanam multe altele, deoarece operatiunile hub-ului nostru au ramas blocate de lipsa de personal si de aprovizionare."Emirates a emis miercuri o notificare prin care ii indeamna pe  calatori sa nu vina la aeroport, cu exceptia situatiilor de urgenta. De asemenea, a suspendat inregistrarile pentru cei care urmau sa zboare din Dubai, a impus un embargo asupra vanzarilor de bilete si a oprit zborurile de legatura din alte orase catre Dubai, lasandu-i pe unii pasageri blocati in intreaga lume.Retelele de socializare au fost pline de postari suparate de la clienti care au spus ca nu au primit ajutor de la personalul Emirates si ca nu au putut contacta pe nimeni de la companie."12 ore de asteptare pe un zbor anulat si 6 ore de asteptare la acest birou, cu oameni care lesinau, aveau probleme si incearcau sa ramana sanatosi si absolut nicio comunicare din partea Emirates", a postat un utilizator de Instagram, impreuna cu o fotografie care arata o multime de oameni stransa in fata ecranelor Emirates de la aeroportul din Dubai.Timpul de pe fotografie era 7:05 a.m. vineri.Un alt calator a declarat pentru CNBC prin intermediul retelelor sociale:"Mi-a luat 48 de ore sa ajung de la Londra la Bagdad prin Dubai. Cinci ore pe asfalt in avion [in Dubai], dintre care o ora nu era nimeni care sa deschida portile podului aeronavei. Mi-am facut propria iesire... am gasit un hotel si m-am intors, am asteptat 12 ore. Am luat un zbor si ne-au servit migdale!"Unii oameni au spus ca au ramas blocati pe aeroport mai mult de 20 de ore, iar altii, blocati in orase straine si aeroporturi de legatura, au spus ca trebuie sa isi rezerve singuri intoarcerea acasa dupa ce nu au primit niciun ajutor de la Emirates.Clark a spus ca personalul sau a facut tot posibilul pentru a face fata situatiei fara precedent si ca mii de angajati ai companiei au muncit "pentru a ne relua operatiunile".CEO-ul a scris ca compania aeriana "a trimis peste 100 de angajati voluntari pentru a avea grija de clientii perturbati, la plecarile din Aeroportul Dubai si in zona de tranzit, acordand prioritate cazurilor medicale, varstnicilor si alti calatori vulnerabili".El a adaugat ca peste 12.000 de camere de hotel au fost oferite clientilor din Dubai, precum si 250.000 de tichete de masa au emise.Incepand de sambata, programul regulat de zbor al Emirates a fost restabilit.In scrisoare, Clark a spus ca compania aeriana mai are peste 30.000 de bagaje de returnat clientilor."Am creat un grup de lucru pentru a sorta, reconcilia si livra proprietarilor lor aproximativ 30.000 de bagaje lasate in urma", a spus el, adaugand ca "ne va mai lua cateva zile sa curatam acumularea de pasageri si bagaje rerezervate, " si cerand "rabdare si intelegere" clientilor.Clark a incheiat angajandu-se sa imbunatateasca procesele companiei aeriene si multumind personalului sau pentru munca depusa, precum si oferind "scuzele noastre fiecarui client afectat de aceasta intrerupere". Articolul Emirates Airline si-a cerut scuze clientilor dupa haosul de la inundatii; compania trebuie sa returneze 30.000 de valize apare prima data in Money.ro.

Alte stiri de la Money.ro:

Simion: AUR nu intra la consultari cu presedintele Klaus Iohannis. "Este un presedinte ilegitim"
Preturi plafonate la energie si gaze pana in primavara. Legea, promulgata
Arnold, "The Man with the Bag". L-ati vedea in rolul lui Mos Craciun?
Miliardarii care controleaza agricultura din Uniunea Europeana
Diferenta dintre Pilonul 1 si Pilonul 2 de pensii. Ce e bine sa alegi
Cati bani a pierdut Romania in fiecare an petrecut in afara Schengen. Care sunt efectele si provocarile aderarii
Canalul Panama, noua tinta a lui Donald Trump
Vasile Banescu: Romania anului 2024 este degradata moral, crunt divizata social
HoReCa cere viitorului guvern sa nu elimine voucherele de vacanta
Un important bulevard din Capitala, blocat din nou de un protestatar
Un Mos Craciun din ciocolata ar putea deveni si mai scump si cu ingrediente mai proaste
Bitcoin scade puternic dupa ce a testat pragul de 100.000$
Bursele europene incheie saptamana in scadere. Doar Madridul creste usor
Program banci de Craciun. Cand sunt deschise Raiffeisen Bank si Banca Transilvania
Romania educata vs. Romania dezbinata. Zece ani cu Iohannis



© Copyright 2000-2024 iStorm. Toate drepturile rezervate.