EMAG

E-commerce-ul intra in era noului model de consumator care apreciaza economiile mai mult decat loialitatea fata de branduri (P)

publicat 2024-07-26 08:15:11 (Mediafax)

E-commerce-ul intra in era noului model de consumator care apreciaza economiile mai mult decat loialitatea fata de branduri (P) Aparitia si transformarea consumatorului contemporan In urma acestei evolutii, studiile recente realizate de The Conversation, o retea nonprofit de publicatii media care difuzeaza articole de stiri, scrise de experti, evidentiaza aparitia si consolidarea unui "nou tip de consumator". Acest segment demografic se caracterizeaza prin constientizarea valorii, utilizarea inteligenta a tehnologiei digitale si preferinta pentru experiente, in detrimentul bunurilor materiale.

Alte stiri de la Mediafax:

Wizz Air muta trei curse din Bucuresti pe Aeroportul Baneasa din 2025
NYT: Ce castiga si ce pierde Coreea de Nord din alianta cu Rusia
Falca (PNL): USR pune conditii care nu pot fi indeplinite
Nuclearelcetrica, contract de 1,9 miliarde euro pentru retehnologizarea unitatii 1 de la Cernavoda
Aeroportul Otopeni are noua noi locuri de parcare pentru avioane
Romania are cu 6.000 mai putini pensionari, dar pensii mai mari
Tendinta ingrijoratoare: Peste 200.000 de copii intre 10 si 15 ani au probleme de greutate
Cat au cheltuit turistii straini in Romania? Cei mai multi vin cu avionul
Bulgaria introduce controale temporare la frontiera cu Romania incepand cu 1 ianuarie 2025
Cel putin 100 de nord-coreeni au fost ucisi in lupte alaturi de fortele ruse, afirma Seulul
Apple renunta la vanzarea iPhone-urilor pe baza de abonament
O capitala europeana din vecinatatea Romaniei introduce transportul public gratuit de la 1 ianuarie 2025
Oamenii de stiinta au dezvoltat un chestionar care te ajuta sa afli daca pisica ta este un psihopat
Donald Trump se opune unui acord bugetar in Congresul american
Judecatorii din Franta dau verdicte in procesul istoric de viol al lui Gisèle Pelicot



© Copyright 2000-2024 iStorm. Toate drepturile rezervate.