EMAG

Copiii si adolescentii, mult mai influentati de mesajele din reclame de tip ”pop-up”

publicat 2024-06-02 13:15:36 (Income-Magazine)

Copiii si adolescentii, mult mai influentati de mesajele din reclame de tip ”pop-up” Tinerii sunt mai influentati decat adultii de reclamele zilnice de tip ”pop-up”, iar cercetarile de specialitate au aratat ca un adolescent, de exemplu, petrece peste 8,5 ore/zi privind la ecrane, in conditiile in care rationamentul critic al acestuia este in curs de dezvoltare, indica o analiza publicata pe blogul din Romania al producatorului de solutii […]

Alte stiri de la Income Magazine:

SUA acorda Moderna 590 de milioane de dolari pentru dezvoltarea unui vaccin impotriva gripei aviare
Boeing a reluat testele de zbor pentru avionul 777X, dupa o pauza de cateva luni
Industria bunurilor de lux se bazeaza pe cumparatorii americani pentru a compensa slabiciunea pietei chineze
Miliardarii lumii s-au imbogatit cu 2.000 de miliarde de dolari in 2024
APIA: Solicitantii eco-schemelor din sectorul zootehnic trebuie sa depuna deconturile justificative pana la 31 ianuarie
INS: Volumul lucrarilor de constructii a scazut cu 5% in primele 11 luni din 2024
Horror Vacui – eveniment teatral cu peste 500 de actori, timp de 7 zile, 24 de ore din 24, la Bucuresti
Autoritatile pregatesc alocari de peste doua miliarde euro, fonduri nerambursabile, pentru investitii in start-up-uri, in T1
Transelectrica va implementa un plan de dezvoltare in valoare de 9,49 miliarde de lei, in urmatorii 10 ani
Romania, printre statele UE cu cele mai mari cresteri ale lucrarilor de constructii in luna noiembrie
De ce e important sa ai apa de foraj de calitate pentru intreaga locuinta
Cinci teme esentiale ale tehnologiei in 2025
Instagram extinde durata clipurilor scurte
Commerzbank vrea sa evite preluarea de catre UniCredit prin eliminarea mai multor mii de posturi
AEP: Incepand de luni, alegatorii romani din strainatate se pot inregistra online pentru votul la prezidentiale



© Copyright 2000-2024 iStorm. Toate drepturile rezervate.