EMAG

Clientii bancilor sunt invitati sa acorde atentie sporita mesajelor antifrauda

publicat 2024-08-21 21:30:08 (Jurnalul-National)

Clientii bancilor sunt invitati sa acorde atentie sporita mesajelor antifrauda Bancile din Romania au implementat masuri tehnice si desfasoara campanii ample, consistente si sustinute pentru reducerea riscului de frauda in mediul online cu care se pot confrunta clientii lor, preocuparea fiind cresterea competentelor utilizatorilor pentru prevenirea acestora, potrivit platformei dreptullabanking.ro.

Alte stiri de la Jurnalul National:

12 semne ca poti sa recunosti oamenii falsi
Probleme la iPhone. Utilizatorii spun ca aud voci in difuzoarele telefoanelor
Un miliardar a platit 6,2 milioane de dolari pentru banana lipita cu scotch de perete
Ei sunt primii semifinalisti iUmor sezonul 17. Prima semifinala va fi difuzata pe sambata, de la 20:00, la Antena 1
Concert ABARIS: "Metamorfoze baroce", la Palatul Sutu
3 lucruri in care sa investesti pentru o locuinta calduroasa, eficienta termic
Sfaturi in bucatarie. Cum prepari sourdough, "painea de bogati"
Nicusor Dan: "La referendum pot vota inclusiv cei care si-au facut viza de flotant acum doua zile"
Cum sa optimizezi spatiul dintr-o baie mica
Rusia ar planui sa divizeze Ucraina in trei regiuni
Moscova ameninta Polonia pe fata
Isteria ciocolatei Dubai continua. A aparut un nou produs de sarbatori. Cat costa si unde se gaseste
Coruptie in Politia Cluj: Conducerea IPJ Cluj, trimisa in judecata pentru abuz in serviciu si fals in declaratii
Criza majora de meseriasi in Romania. Efectele dramatice ale desfiintarii scolilor profesionale
Fara etichete in romana pe alimente, un magazin din Pipera a primit amenda de la ANPC



© Copyright 2000-2024 iStorm. Toate drepturile rezervate.