EMAG

ANALIZA ZF. Marcile private, "victima colaterala" in razboiul promotiilor din supermarketuri: romanii aleg produsele de brand daca ele sunt la oferta si la un pret comparabil cu al marcilor private. In primul semestru din acest an, marcile private au ajuns la o cota de piata de 25,3% din vanzarile de bunuri FMCG, in scadere de la 25,9% in aceeasi perioada din 2023

publicat 2024-10-24 15:15:39 (Ziarul-Financiar)

ANALIZA ZF. Marcile private, victima colaterala in razboiul promotiilor din supermarketuri: romanii aleg produsele de brand daca ele sunt la oferta si la un pret comparabil cu al marcilor private. In primul semestru din acest an, marcile private au ajuns la o cota de piata de 25,3% din vanzarile de bunuri FMCG, in scadere de la 25,9% in aceeasi perioada din 2023 Marcile private se profileaza a fi "victime colaterale" in razboiul promotiilor din supermarketuri si hiper­marketuri, razboi care s-a tot intensificat in ultimii doi ani pe fondul unui comportament de consum mai prudent al romanilor, oamenii fiind afectati de inflatia care a dus la scumpiri pe banda rulanta si chiar la dublari ori triplari de preturi.

Alte stiri de la Ziarul Financiar:

Adrian Sarbu, ALEPH NEWS: Cu cat esti mai dezamagit, cu atat trebuie sa mergi duminica la vot si sa pui stampila exclusiv pe alb!
ZF Live. Mihaela Bitu, CEO ING Bank Romania. In anul 2025 economia va rezista, nu anticipam scenarii dezastruoase, dobanzile merg pe scadere in continuare, lichiditatea in piata este ampla, unele sectoare ar putea fi mai afectate, probabil va fi o incetinire a consumului, dar totul va depinde de masurile pentru reducerea deficitului bugetar
Interviu ZF. Sofia Alves, director la Comisia Europeana: Ponderea IMM-urilor care inoveaza in Romania este de doar 4,6%, fata de media europeana de 35%
Bursa. Analist: Suntem intr-o perioada de risc in Europa. Geopolitica a inceput sa conteze din nou mult mai mult
ZF 26 de ani. Cine sustine crearea de campioni regionali. Cum sustin bancile crearea de campioni regionali
ZF IT Generation. Start-up Update. Tudor Darie, cofondator & CEO al Fagura, platforma de finantare participativa: Este o piata foarte grea pentru antreprenorii care cauta finantare, dar am reusit sa ridicam o runda de 1,1 milioane de euro
Bursa. Actiunile Sinteza Oradea se apreciaza cu 42% in trei sedinte dupa ce compania a primit fonduri nerambursabile de cinci ori mai mari decat capitalizarea
Bursa. Analistii de la Erste dau un pret tinta de 47,5 lei pentru actiunile Sphera Group, plus 18% fata de pretul de tranzactionare
Andrei Danila, CEO, Code932: Romania este si cred ca va fi si in urmatorii ani un pol de outsourcing. Chiar si companiile mari care au aici diviziile fac un fel de outsourcing
Bursa. 13 companii de energie si utilitati de la Bursa de Valori Bucuresti au raportat profituri cu 9,4% mai mici si venituri in scadere cu 7,4% in primele noua luni din 2024
TOP 10 cele mai valoroase companii din Romania in 2024. Patru actori din energie, trei din retail, doi din mediul bancar si unu din tehnologie isi gasesc loc la varf. Cei zece jucatori sunt evaluati impreuna la 55,7 mld. euro. Valoarea liderilor a crescut cu 11% intr-un an l Un singur nume nou se gaseste la varful celor mai valoroase companii din Romania
Cum a reusit un producator de inghetata din Republica Moldova sa intre in magazinele din Romania. "Nu trebuie sa creada cineva ca a fost usor."
Deloitte Technology Fast 50 Europa Centrala. Alex Malureanu, Ascendia: Educatia digitala era vazuta ca ceva obscur, malefic, acum 17 ani. A evoluat foarte mult si piata a ajuns inclusiv la companii
ZF Private Health. Lucian Popa, fondatorul Esthetic Center din Iasi: In momentul de fata se pune accent in special pe aparatura si pe tratamente precum lasere, radiofrecventa. Un practician care face doar acid hialuronic este deja desuet in ceea ce priveste estetica
Cum se reinventeaza o companie de stat, cu o istorie de 75 de ani: Plafar, brand romanesc de ceaiuri, face 32% din business la export



© Copyright 2000-2024 iStorm. Toate drepturile rezervate.