EMAG

Analiza: Consumatorii acorda prioritate amintirilor

publicat 2024-07-01 12:30:11 (Money.ro)

Analiza: Consumatorii acorda prioritate amintirilor Consumatorii acorda prioritate amintirilor In prezent, consumatorii isi cheltuiesc din ce in ce mai mult banii pe experiente precum evenimente muzicale si calatorii, ci nu pe produse fizice, scrie Euronews. Aceasta tendinta, evidentiata de cercetarea Mastercard Economics Institute, semnaleaza o schimbare semnificativa in comportamentul consumatorilor. Beatrice Cornacchia, EVP de marketing si comunicare pentru Europa, explica […]Articolul Analiza: Consumatorii acorda prioritate amintirilor apare prima data in Money.ro.

Alte stiri de la Money.ro:

1.400 de radare vor monitoriza traficul din Romania. S-a facut si o harta interactiva
Rusii dezvaluie planurile lui Trump legate de anexarea Groenlandei
Dnipro, zguduit de un atac aerian. Blocuri si hoteluri in flacari, bilant tragic
Furie in Turcia. Zeci de mii de oameni cer eliberarea primarului Istanbulului
Semnificatia zilei de 1 aprilie. De ce se nu mai numeste si "Ziua Pacalelilor"
Sunt tensiuni tot mai mari in partidul AUR. Claudiu Tarziu: "Am ajuns sa ne caciulim…"
Se foreaza in perimetrul Neptun Deep. Curand scoatem gaze naturale din Marea Neagra
Care sunt cele mai ieftine magazine din Romania. Unde gasesti produse de baza la preturi mici
Bursele europene, profund afectate de jocul imprevizibil al americanilor
Juratul Pro Tv Horia Brenciu, contract de 220.000 de euro cu TVR pentru sase episoade ale unei noi emisiuni
Imagini din timpul cutremurului. Reactia uluitoare a asistentelor din maternitate. VIDEO
Trump redefineste comertul. Mai intai tarife, apoi acorduri
Eclipsa partiala vizibila AZI in Romania
Geopolitica si economie. Ucraina cantareste costurile unui parteneriat strategic cu SUA
POLITICO: Nicusor Dan, matematicianul roman care incearca sa-i impiedice pe Putin si Trump sa distruga Occidentul



© Copyright 2000-2024 iStorm. Toate drepturile rezervate.