EMAG

Al doilea tren electric Alstom Coradia Stream a ajuns tractat in Romania, la punctul de frontiera Episcopia Bihor, si luni ajunge la Centrul de testari feroviare de la Faurei

publicat 2024-05-31 18:00:09 (Money.ro)

Al doilea tren electric Alstom Coradia Stream a ajuns tractat in Romania, la punctul de frontiera Episcopia Bihor, si luni ajunge la Centrul de testari feroviare de la Faurei Acesta face parte din comanda de 37 de unitati pentru Autoritatea pentru Reforma Feroviara (ARF)."Al doilea tren electric Alstom Coradia Stream a ajuns tractat in Romania, la punctul de frontiera Episcopia Bihor. Acesta rama a fost special echipata pentru teste, iar culoarea finala se va aplica integral numai dupa finalizarea procedurilor de testare. Trenul a parcurs deja un program complex de teste la Centrul de testari feroviare de la Velim, Republica Ceha, iar acum merge la Centrul de testari feroviare de la Faurei, pentru o serie de teste dinamice specifice Cailor Ferate Romane", anunta compania.Alstom utilizeaza trei trenuri in paralel in programul de teste.  Testele de certificare reprezinta un program foarte complex, realizat in conformitate cu reglementarile STI (Specificatii tehnice de interoperabilitate) stabilite la nivel european si cu Normele tehnice nationale de siguranta, inainte ca orice nou tip de tren sa poata circula cu pasageri. Toate functionalitatile si performantele trenului - de la sisteme electrice si electronice, la sisteme de franare si propulsie, dinamica feroviara pentru stabilitatea trenului, aspectele legate de confortul pasagerilor si multe altele - sunt confirmate intai prin sute de teste de verificare.  Peste 60 de teste finale de certificare trebuie apoi parcurse cu succes pentru a dovedi conformitatea trenului in vederea obtinerii autorizatiei de circulatie cu pasageri.Alstom a anuntat in aprilie ca a finalizat primul depou modern din Bucuresti - Depoul Alstom Grivita, construit pentru testarea, validarea si mentenanta materialului rulant electric. Primul tren interregional Coradia Stream se afla deja luna trecuta in noul depou, continuandu-si programul complex de teste obligatorii in vederea certificarii pe piata.Principalele functionalitati si performante care trebuie demonstrate in conformitate cu specificatiile tehnice de interoperabilitate (STI) aplicabile si cu normele tehnice nationale notificate (NNTR):Sisteme electrice si electronice: aceasta faza include testarea tuturor componentelor legate de functionarea sistemelor electrice si electronice ale trenului, cum ar fi semnalizarea, comunicatiile, controlul trenului, detectarea incendiilor si usile de acces pentru pasageri. Sisteme de franare: aceasta implica asigurarea faptului ca sistemele de franare ale trenului indeplinesc standardele prescrise de siguranta, eficienta si performanta in diferite conditii si pe toata durata de viata a trenului. Dinamica cailor ferate: aceasta implica asigurarea faptului ca trenul este capabil sa mentina stabilitatea impotriva riscului de deraiere in diferite tipuri de geometrie si calitate a caii si sub diferite sarcini. Sisteme de propulsie: aceasta testare determina capacitatea trenului de a accelera, decelera si mentine viteza in diferite conditii. Confortul pasagerilor: aceasta implica evaluarea experientei pasagerilor, cum ar fi nivelul de zgomot din interior, confortul calatoriei, controlul temperaturii si alte caracteristici care pot afecta confortul pasagerului. Rezistenta la impact si robustetea structurala: testele specifice evalueaza capacitatea trenului de a suporta sarcini structurale si capacitatea de a rezista la impacturi in cazul unei coliziuni si de a proteja pasagerii din vagoane. Performanta de mediu: aceasta testare este efectuata pentru a se asigura ca trenul respecta reglementarile de mediu si include o gama larga de factori precum poluarea fonica, eficienta energetica, compatibilitatea electromagnetica, designul ecologic. Conditia de conducere a trenului: aceste teste confirma siguranta cabinei mecanicului si a interfetelor om-masina si faptul ca sunt eficiente si confortabile pentru a asigura o conducere adecvata a trenului. Alstom activeaza in Romania de 30 de ani si este lider de piata in solutii de electrificare si semnalizare feroviara. Compania este responsabila de implementarea solutiilor de semnalizare sau electrificare pe ramura nordica a Coridorului feroviar Rin-Dunare din Romania precum si pe doua loturi ale liniei de cale ferata Cluj-Oradea. Compania face parte din consortiul care construieste cel de-al doilea sistem de metrou din Romania, in orasul Cluj-Napoca, prima linie de metrou complet automatizata din tara. Prima solutie de semnalizare urbana CBTC din tara este in implementare de catre Alstom pe Linia 5 de metrou din Bucuresti. Compania este, de asemenea, furnizor de servicii de mentenanta pentru flota de metrou din Bucuresti in ultimii 20 de ani si in prezent este in vigoare un nou contract pe termen lung, valabil pana in 2036.Listata in Franta, compania a inregistrat venituri de 16,5 miliarde de euro pentru anul fiscal care s-a incheiat la 31 martie 2023. Alstom este prezenta in 63 de tari si are peste 80.000 de angajati din 175 de tari. Articolul Al doilea tren electric Alstom Coradia Stream a ajuns tractat in Romania, la punctul de frontiera Episcopia Bihor, si luni ajunge la Centrul de testari feroviare de la Faurei apare prima data in Money.ro.

Alte stiri de la Money.ro:

ANAF a modificat procedura de colectare a taxei pe lux
Intre diplomatie si sanctiuni. Strategia lui Trump pentru Iran
Burduja: "Sunt pentru tranzitia energetica inteligenta si echilibrata, nu pentru o terapie soc"
Cat te costa sa practici tenis la Academia Ilie Nastase, simbolul sportului romanesc
Elena Lasconi ar vrea sa se inchida reteaua TikTok inainte de prezidentiale
Linia frontului se muta la masa negocierilor. Ce urmeaza pentru Ucraina?
Criza de angajati in domeniul HoReCa. Strainii au ramas singura speranta: "Avem nevoie de personal"
Pagube record din cauza furtunilor. Despagubirile platite pentru casele distruse s-au dublat in 2024 fata de 2023
Gigi Becali s-a impacat cu George Simion si spune ca nu are niciun dosar pe numele lui. "L-am iertat, nu mai am treaba cu el"
Toate tipurile de nave vor fi alimentate cu energie in Portul Constanta. Lucrarile, finantate cu fonduri europene
Ce suma genereaza la PIB fiecare leu cheltuit cu tichetele de valoare
Romania, intre primele trei tari UE cu deficit de apa. Furnizorii, vulnerabili in fata secetei
Salariul urias de care romanii au nevoie pentru a aplica la Prima Casa. Programul este depasit de realitatea din piata imobiliara
Sondaj CURS – Intentii de vot la prezidentiale. Cum arata clasamentul candidatilor pentru functia de presedinte
Planuri de lupta si diplomatie. Zelenski analizeaza frontul si viitoarele negocieri



© Copyright 2000-2024 iStorm. Toate drepturile rezervate.