Al doilea tren electric Alstom Coradia Stream a ajuns tractat in Romania, la punctul de frontiera Episcopia Bihor, si luni ajunge la Centrul de testari feroviare de la Faurei
publicat 2024-05-31 18:00:09 (Money.ro)
Acesta face parte din comanda de 37 de unitati pentru Autoritatea pentru Reforma Feroviara (ARF)."Al doilea tren electric Alstom Coradia Stream a ajuns tractat in Romania, la punctul de frontiera Episcopia Bihor. Acesta rama a fost special echipata pentru teste, iar culoarea finala se va aplica integral numai dupa finalizarea procedurilor de testare. Trenul a parcurs deja un program complex de teste la Centrul de testari feroviare de la Velim, Republica Ceha, iar acum merge la Centrul de testari feroviare de la Faurei, pentru o serie de teste dinamice specifice Cailor Ferate Romane", anunta compania.Alstom utilizeaza trei trenuri in paralel in programul de teste. Testele de certificare reprezinta un program foarte complex, realizat in conformitate cu reglementarile STI (Specificatii tehnice de interoperabilitate) stabilite la nivel european si cu Normele tehnice nationale de siguranta, inainte ca orice nou tip de tren sa poata circula cu pasageri. Toate functionalitatile si performantele trenului - de la sisteme electrice si electronice, la sisteme de franare si propulsie, dinamica feroviara pentru stabilitatea trenului, aspectele legate de confortul pasagerilor si multe altele - sunt confirmate intai prin sute de teste de verificare. Peste 60 de teste finale de certificare trebuie apoi parcurse cu succes pentru a dovedi conformitatea trenului in vederea obtinerii autorizatiei de circulatie cu pasageri.Alstom a anuntat in aprilie ca a finalizat primul depou modern din Bucuresti - Depoul Alstom Grivita, construit pentru testarea, validarea si mentenanta materialului rulant electric. Primul tren interregional Coradia Stream se afla deja luna trecuta in noul depou, continuandu-si programul complex de teste obligatorii in vederea certificarii pe piata.Principalele functionalitati si performante care trebuie demonstrate in conformitate cu specificatiile tehnice de interoperabilitate (STI) aplicabile si cu normele tehnice nationale notificate (NNTR):Sisteme electrice si electronice: aceasta faza include testarea tuturor componentelor legate de functionarea sistemelor electrice si electronice ale trenului, cum ar fi semnalizarea, comunicatiile, controlul trenului, detectarea incendiilor si usile de acces pentru pasageri. Sisteme de franare: aceasta implica asigurarea faptului ca sistemele de franare ale trenului indeplinesc standardele prescrise de siguranta, eficienta si performanta in diferite conditii si pe toata durata de viata a trenului. Dinamica cailor ferate: aceasta implica asigurarea faptului ca trenul este capabil sa mentina stabilitatea impotriva riscului de deraiere in diferite tipuri de geometrie si calitate a caii si sub diferite sarcini. Sisteme de propulsie: aceasta testare determina capacitatea trenului de a accelera, decelera si mentine viteza in diferite conditii. Confortul pasagerilor: aceasta implica evaluarea experientei pasagerilor, cum ar fi nivelul de zgomot din interior, confortul calatoriei, controlul temperaturii si alte caracteristici care pot afecta confortul pasagerului. Rezistenta la impact si robustetea structurala: testele specifice evalueaza capacitatea trenului de a suporta sarcini structurale si capacitatea de a rezista la impacturi in cazul unei coliziuni si de a proteja pasagerii din vagoane. Performanta de mediu: aceasta testare este efectuata pentru a se asigura ca trenul respecta reglementarile de mediu si include o gama larga de factori precum poluarea fonica, eficienta energetica, compatibilitatea electromagnetica, designul ecologic. Conditia de conducere a trenului: aceste teste confirma siguranta cabinei mecanicului si a interfetelor om-masina si faptul ca sunt eficiente si confortabile pentru a asigura o conducere adecvata a trenului. Alstom activeaza in Romania de 30 de ani si este lider de piata in solutii de electrificare si semnalizare feroviara. Compania este responsabila de implementarea solutiilor de semnalizare sau electrificare pe ramura nordica a Coridorului feroviar Rin-Dunare din Romania precum si pe doua loturi ale liniei de cale ferata Cluj-Oradea. Compania face parte din consortiul care construieste cel de-al doilea sistem de metrou din Romania, in orasul Cluj-Napoca, prima linie de metrou complet automatizata din tara. Prima solutie de semnalizare urbana CBTC din tara este in implementare de catre Alstom pe Linia 5 de metrou din Bucuresti. Compania este, de asemenea, furnizor de servicii de mentenanta pentru flota de metrou din Bucuresti in ultimii 20 de ani si in prezent este in vigoare un nou contract pe termen lung, valabil pana in 2036.Listata in Franta, compania a inregistrat venituri de 16,5 miliarde de euro pentru anul fiscal care s-a incheiat la 31 martie 2023. Alstom este prezenta in 63 de tari si are peste 80.000 de angajati din 175 de tari. Articolul Al doilea tren electric Alstom Coradia Stream a ajuns tractat in Romania, la punctul de frontiera Episcopia Bihor, si luni ajunge la Centrul de testari feroviare de la Faurei apare prima data in Money.ro.
Manastirea Cotroceni din Bucuresti – povestea agitata a lacasului de cult care a renascut printr-o deturnare de fonduri
Romania primeste o suma imensa sa inchida minele din Valea Jiului
Olaf Scholz spune ca nu sunt schimbari in gandirea presedintelui rus privind razboiul din Ucraina
Rusia a atacat Ucraina cu 120 rachete si 90 drone
Cum s-a imbolnavit de inima Prigoana. Povestea celor 40 de milioane de euro furati de la Rosal timp de 6 ani
Vremea va fi calda, cu maxime de 17 grade, pentru urmatoarele zile. Apoi vin din nou ninsorile
Cum poti trimite bani fara sa ai IBAN-ul. O banca a implementat plata cu numarul de telefon
Sondaj Verifield, la comanda USR. Elena Lasconi si George Simion lupta cot la cot pentru turul 2
G7: “Suntem uniti cu Ucraina”
Bela Karolyi, legendarul antrenor al Nadiei Comaneci, a murit, la 82 de ani
Prima doamna a Braziliei il insulta pe Elon Musk la G20
Record de crestere a preturilor la alimente pe tot globul, in ultimul an si jumatate
Cat a ajuns sa coste simpla renovare a unui apartament cu 2 camere
Drumul catre partia Transalpina a intrat in reabilitare
Romania - Kosovo, 13 ore de abandon. Abuzul de la Bucuresti
Alte stiri de la Money.ro:
Romania primeste o suma imensa sa inchida minele din Valea Jiului
Olaf Scholz spune ca nu sunt schimbari in gandirea presedintelui rus privind razboiul din Ucraina
Rusia a atacat Ucraina cu 120 rachete si 90 drone
Cum s-a imbolnavit de inima Prigoana. Povestea celor 40 de milioane de euro furati de la Rosal timp de 6 ani
Vremea va fi calda, cu maxime de 17 grade, pentru urmatoarele zile. Apoi vin din nou ninsorile
Cum poti trimite bani fara sa ai IBAN-ul. O banca a implementat plata cu numarul de telefon
Sondaj Verifield, la comanda USR. Elena Lasconi si George Simion lupta cot la cot pentru turul 2
G7: “Suntem uniti cu Ucraina”
Bela Karolyi, legendarul antrenor al Nadiei Comaneci, a murit, la 82 de ani
Prima doamna a Braziliei il insulta pe Elon Musk la G20
Record de crestere a preturilor la alimente pe tot globul, in ultimul an si jumatate
Cat a ajuns sa coste simpla renovare a unui apartament cu 2 camere
Drumul catre partia Transalpina a intrat in reabilitare
Romania - Kosovo, 13 ore de abandon. Abuzul de la Bucuresti
virati
juventus
perieni
timis
top gear
examinari
cimentului
scandic
lacul pantelimon
cauciucuri de iarna
genocid
boji
ioana tufar
declaratia unica 2024
brother
se spanzura
porumbe
eximbank
burlan
protectia datelor personale
garda de coasta
cristina demetresc
farfurii
cauta
din calarasi
infarct
bangkok
tehnic
snppc
serial turcesc
fluturasi
noroc
itil
topirea
aspen
coste
director
constanta
sambata
anunturi de angajare
notar
piperea
pneumonia
liga 4
aeroportul henri
miercurea
justin bieber
oficiul postal
harry potter
contact
© Copyright 2000-2024 iStorm. Toate drepturile rezervate.