6 din 10 tineri din Gen Z spun ca prefera sa cumpere de la branduri sustenabile. Cosmin Popovici, Magnor: Sustenabilitatea este un criteriu important pentru acest grup demografic, dar elementul cheie in decizia de cumparare ramane pretul
publicat 2024-10-10 13:00:19 (Ziarul-Financiar)

Alte stiri de la Ziarul Financiar:









Comert. Investitiile, cea mai clara dovada a increderii



De la masini la tancuri. Planul masiv de relansare economica si reinarmare de 1.000 mld. euro al Germaniei va readuce la viata si industria italiana. "Lantul de aprovizionare auto construit pentru Italia si Europa nu poate supravietui doar din comenzile de masini"
IT&C. Comunicatiile domina, dar IT-ul incepe sa urce in clasament
glaciers
absolventi
brancovenesti
talo
curtea de arges
ivan
calamitati naturale
facturi
alerta
accident rutier s
depi
activ
razboiu
c hr
dana neacsu
euroalegeri
valuta
or bar
cofina
lovit de fulger
oples
club leon
pastele ortodox
cristina demetresc
baile herculane
universitaria
dambovita
periorbita
ragù
baile tusnad
mediafax
romanii au lasat
lovit de masina
bucataru
cautate joburi
lupii
bianca
ferestre
organizatii teroriste
trieste
whatsapp
la 6 din 49
twilight
mitropolia
gradina botanica
clau
arges pitesti
dinu patriciu
victoria kjaer
unde votez
© Copyright 2000-2024 iStorm. Toate drepturile rezervate.